(Biežāk uzdotie jautājumi)
❓
No pulksten cikiem līdz cikiem skaitās
piepūšamās atrakcijas noma uz dienu?
✔️ Atrakcijas noma uz dienu skaitās dienas gaišais laiks, t.i. no rīta ap 8:00 līdz vakaram ~22:00, bet ar katru klientu vienojamies individuāli par uzstādīšanas un demontāžas laiku.
❓ Vai piepūšamajām atrakcijām ir nepieciešams elektrības pieslēgums?
✔️ Jā, piepūšamajām atrakcijām ir vajadzīgs 220V elektrības pieslēgums. Ja pasākums notiek vietā bez elektrības, iespējams iznomāt ģeneratoru, par ko laicīgi jāziņo iznomātājam.
❓ Cik bērni vienlaicīgi var atrasties uz piepūšamās atrakcijas?
✔️ Tas ir atkarīgs no izvēlētā atrakcijas modeļa, bērnu vecuma un kopējā svara.
❓ Vai piepūšamās atrakcijas uzstādīšanu var veikt pašu spēkiem?
✔️ Mūsu atrakcijas ir lielas un smagas – sākot no 150 kg līdz pat 300 kg. Tām ir īpaša uzstādīšanas un demontāžas tehnika, tādēļ šo darbu veicam mēs paši.
❓ Kas nepieciešams un kā var rezervēt piepūšamo atrakciju?
✔️
Līdzena virsma bez celmiem, asiem prieksmetiem, zariem, būvgružiem kas var bojāt piepūšamo atrakciju.
Lai rezervētu piemērotu laiku – raksti mums WhatsApp, Messenger vai zvani!
❓ Kad jāmaksā par pakalpojumu?
❓ Vai rezervāciju var atcelt?
✔️ Piepūšamās atrakcijas - Saskaņā ar MK noteikumiem Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu" 22.panta 2.12.punktu patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības par izklaides pasākumiem. Līdz ar to rezervācijas maksa netiek atmaksāta, izņemot:
- ja atrakcija netiks aizvesta dēļ ilgstoša/stipra lietus vai vēja
- ja rezervācija tiks atcelta vismaz 14 dienas pirms pakalpojuma sniegšanas datuma
❓ Ko darīt lietus gadījumā, ja piepūšamā atrakcija ir rezervēta?
✔️ Stipra lietus un vētras gadījumā – ja laikapstākļi ir nelabvēlīgi (stiprs un nepārtraukts lietus, spēcīgs vējš), piepūšamās atrakcijas noma tiek pārcelta vai atcelta, par to savlaicīgi vienojoties. Ja atrakcija netiek piegādāta sliktu laikapstākļu dēļ, samaksātā avansa summa tiek atgriezta 3 darba dienu laikā.
✔️ Neliela un īslaicīga lietus gadījumā – ja laikapstākļi ļauj turpināt pasākumu, piedāvājam risinājumu, par kuru varat uzzināt, sazinoties ar mūsu darbinieku.
❓ Ja atrakcija ir iznomāta un nogādāta pie klienta, bet vēlāk sāk līt stiprs lietus?
✔️ Stipra lietus gadījuma atrakcija jānolaiž (lai atrakcijas lietotāji negūtu traumas un nebojātu inventāru) un jāpārsedz ar pārklāju, kas tiek dots komplektā, nomnieks tiek iepazistināts ar lietošanas noteikumiem. Nomaksātā summa netiek atgriezta, jo laikapstākļus mēs nevaram ietekmēt.
✔️ Privātos pasākumos (līdz 20 bērniem) apkalpojošais personāls nav obligāts. Publiskos pasākumos apkalpojošais personāls ir obligāts, personālu var nodrošināt arī nomnieks, ja iepriekš iepazinies ar noteikumiem.
❓ Ko aiziegts darīt piepūšamajās atrakcijās?
- Iet iekšā ar apaviem
- Ieiet ar brillēm, auskariem, rotām vai asiem priekšmetiem
- Ieiet ar pārtiku, dzērieniem, saldējumu, košļājamo gumiju.Lietot atrakciju, kamēr tā nav pilnībā piepūsta
- Uzvesties agresīvi: kauties, grūstīties vai lēkt virsū citiem
- Kāpt uz ārējām sienām, slidināties pa ārpusi vai sēdēt uz malām
- Lēkt no augstuma ārpus atrakcijas
- Lietot atrakciju spēcīgā vējā vai lietus laikā
- Atvienot ventilatoru no elektrības, kamēr bērni ir iekšā
- Mainīt atrakcijas novietojumu bez īpašnieka atļaujas.
- Rāpties vai piekarināties pie iekšējiem elementiem (tīkliem, torņiem, slidkalniņiem, jumtiem)
- Piesegt vai pārklāt elektromotoru
- Lietot atrakciju bez pieaugušā uzraudzības
- Vairāk bērnu nekā pieļaujamā kapacitāte
- Ielaist mājdzīvniekus vai izmantot kā glabātuvi mantām
Droši zvani mums vai raksti – ar prieku atbildēsim un palīdzēsim izvēlēties piemērotāko atrakciju Tavām vajadzībām!